anneliihansson

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 24 februari 2012 19:20

Verkar som att när man är hemma hinner man tänka mycket på folk/djur som man saknar.

Idag har jag tänkt mycket på min häst Menai som jag köpte första dagen i 7:an.

Sålde henne när jag gick i gymnasiet. Gick juh i Sthlm, o där är det dyrt att ha häst. 

Jag letade efter henne på internet i flera år o jag hittade henne tillsist 2010 då hon stog i Tranås

Jag är sååå tacksam att dåvarande ägaren Sara var så snäll så jag fick jättegärna komma o hälsa på henne.

Va o hälsade på henne och fick rida henne två gånger innan jag åkte till Botswana/Sydafrika.

När jag kom hem fick jag samtal från Sara att hon hade blivit avlivad efter en skada. =(

Kändes som att det var meningen att jag skulle få träffa henne igen.

O jag är VÄLDIGT glad över att jag fick chansen o se henne o rida henne igen innan hon gick bort.


R.I.P Menai


     



Jag har också tänkt mycket på min gammla iller Miramis.

Sålde han när jag flyttade till en lägenhet som jag inte fick ha husdjur i. 

Dumt val...såhär i efterhand ångrar jag mig som faaaaan.


 


   

Ovido - Quiz & Flashcards