anneliihansson

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 16 februari 2012 18:02

Pratat med min läkare idag. 

Jag blir tydligen hemma till onsdag. Sen jobbar jag bara 2 timmar på torsdag o fredag. 

Låter bra det. Vill komma igång med mitt liv igen nu.

Det funkar med tabletterna sålänge jag är hemma och inomhus o de tär lugnt o tyst. Men så fort jag går utomhus så kommer huvudvärken på en gång.


Idag vill jag tips om en blogg.

Cecilia Möller - fotograf i Östergötland

Har tittat igenom heeeela hennes blogg, blev helt fast. Otroligt fina bilder.

Jag känner henne även privat. typ.

Hon är lika gammal som min bror. Alltså ett år äldre än mig.

Jag vet inte om dom gick i samma klass eller i parallelklassen.

Vi har många gemensamma bekanta med.

Hon fotograferar en del och för blogg. Gå in och läs och titta på bilderna!

Har hennes blogg bland mina länkar.

http://ceciliamoller.blogg.se/


Ovido - Quiz & Flashcards