anneliihansson

Alla inlägg under februari 2013

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 27 februari 2013 18:07

Ingen bra dag

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 26 februari 2013 20:39

                               

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 21 februari 2013 03:06

tycker folk är snåla med kommentarer. Fast jag var inne på en tjejs blogg idag. Hon hade typ 300-500 pers som var inne o läste varje dag...o inte EN enda kommentar. Folk är snåla med kommentarer. Mamma e duktig iallafall.

Skriv Hej eller nått bara.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 21 februari 2013 00:58

                             

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 20 februari 2013 20:09

Blir mycket film när man ligger hemma med feber, hosta och huvudvärk. Har precis kollat på "The Holiday". En underbart mysig film. O huuuur charmig är inte Jude Law i denna film med sina töntiga glasögon. Smälter lite...
Lite mysig julkänsla över det hela med då filmen utspelar sig vid jul /nyår. Nästan lite "Love Actually" över filmen.
Mysig film som iallafall varje tjej bör se.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 20 februari 2013 02:27

Precis kollat klart på filmen "Another Earth" . Cool film, väcker lite läskiga tankar. Har fått betyg 7/10 på imdb.com skulle vilja påstå att det är ett rimligt betyg. Det sägs inte så mycket i filmen, men det behövs inte. Sevärd tycker jag själv.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 18 februari 2013 21:23

Feber, hosta, huvudvärk, nyser konstant och på det det gamla vanliga med rygg, axlar, skuldror o nacke. Känner mig döende. Tur att jag har världens finaste älskling som tar hand om mig. Jag har tydligen gjort massa superbra saker i mitt liv som förtjänar en sån underbar fästman. Så nu har jag gnällt klart om mitt tillstånd för denhär gången. Har pratat med Josan idag. Saknar henne som fan. Hoppas vi kan träffas lite i sommar.

Ovido - Quiz & Flashcards