anneliihansson

Alla inlägg under december 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 31 december 2012 14:17

Sov hos Alexandra i lördags och hennes säng var som att sova på   

Vår säng är gammal o sliten. Så det är väl dags att köpa ny säng inom snar framtid ändå. Dessutom har juh jag problem med ryggen o då är det viktigt med en bra säng. 


Här är den den underbara! Hoppas vi kan köpa en snaaaart...VILL HA!


 

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 31 december 2012 14:00



















I lördags var det fest på travet i Mantorp. Sjukt mycket folk. Trodde inte att det skulle bli såå många. Typ 400 pers. Jag var där med Dennis, Bullen, Alexandra, Johan, Danne, Frida o massa andra. Det var jättekul. Det var dessutom riktigt god mat. Mumma, nu blev jag hungrig.  


 

   


Dagen efter åkte vi hem till Tony o Joss. Där blev det smörgåstårta. Jääävlar va Joss är bra på smörgåstårta kan jag säga. Helt klart den bästa jag har ätit. Barnen var spralliga o glada o hundarna med. Träffade Boris för första gången. Deras minsta chihuahua. Sååå söt o mysig o kelig. Vill ha han. 

Joss tyckte att vi kunde bara honom o Zelda. hehe...det vore nått det. 


Bilden på Boris och Douglas har jag snott från Joss instagram (hoppas att det är ok)

 


Och som om inte allt det räckte så åkte jag mamma o Sven o hälsade på Gillas hunvalpar som är leveransklara nu 31:a dec. Flatcoated reteriver. Inte söta alls o lukta illa.....(inte). Ville ta med alla sex hem.


     

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 30 december 2012 21:00

Varit ute i landet över en vecka nu. Skönt att vara hemma. Mycket umgänge med våra underbara familjer. 

Här är lite julklappar jag har fått:


En locktång, superbra. Bild finns i förra inlägget.


 



Ett halsband, girlpower.

 

 


Två vita fina höga krukor! =) Mina gick juh sönder som jag hade innan.


 


Ny vattenkokare (det behövdes)


 


Massa nagellack, nagellack med smal pensel för att göra mönster o sånt med och nagelvårdset.


 


Värmehjärtan att ha i jackfickan om man fryser om händerna


 


flera "My little pony" koppar. =) så söta












och lite stämplar och stickers till min scrapbooking och sockar =)   (dom används flitigt)

Sen köpte jag o Kim en ny förstärkare på elgiganten påvägen hem i julklapp till oss själva.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 28 december 2012 20:07

När vi kom hem hittade vi stora tassavtryck på vår uppfart. Jävligt stor hund eller varg? Vem skulle låta sin hund springa så långt in på någon annans trädgård? Tassavtrycken är ca 2 meter från vår trapp, o vår trapp är typ 40-50 meter från vägen. Fast avtrycken går från vägen, in till trappen o sen tillbaka ut på vägen. Ingen som vet.... Iallafall , jag ska kanske klippa mig i morgon hos Fanny. Är sugen på att färga med, men inte i morgon. Vad tros om denna hårfärg?

 


Av Anne-Lii Hansson Gesar - 26 december 2012 21:41

Har haft julklappsutdelning på Visingsö. Fick en locktång av Kim som jag har provat nu. Tyckte att det blev jättefint.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 20 december 2012 19:20

       



           

jul
Ovido - Quiz & Flashcards