anneliihansson

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 12 december 2012 17:13

Jag är jättedåligt på att skriva i bloggen jag veeeet! Trodde att jag skulle skriva mer i bloggen nu när jag inte har facebook längre, men så har det inte blivit. Däremot är jag väldigt aktiv på instagram Annelii85 heter jag där.

Har inte haft facebook på typ 1,5 månad nu o jag saknar det inte än. Har knappt tänkt på FB. Skööööönt som fan.


Iallafall så går det inte så mycket framåt med ryggen/axlarna/skuldrorna... Men nacken o huvudvärken är lite bättre. Om jag får ont i huvudet nu så stretchar jag nacken så försvinner huvudvärken.


Läkaren o sjukgymnasten tror att det bara skulle bli värre om jag provade massage eller akupunktur eller tens. Men nu ska vi prova tens eller vad det heter ändå. Typ plattor man sätter på musklerna o så får man el-pulser. Har provat första gången idag.  


Nästa vecka är egentligen sista veckan på bassängträningen. Men jag har fått förlängt så det blir 14 veckor till efter nyår...o dessutom får jag gå TVÅ gånger per vecka!! SWEEET!

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 12 december 2012 16:56

 

Vi var på Öa i helgen. När vi kom dit höll Mysan, Moa och Ida på med deras pepparkaksby. Sjuuuukt fint blev det!

 

     


Det var julfesten på Öa i helgen med, men varken jag eller Kim gick. Jag, Elin o Linnea var på tjejmiddag hos Ewa först så åkte alla till julfesten sen o jag gick "hem". (till Kims familj)   Ewa hade världens sötaste små kattungar med, två bröder. Var hur mysiga somhelst med varandra.


         



På söndagen åkte alla hem till Kims mormor. Hon hade tagit fram massa grejjer som inte längre har användningav/ inte plats för / inte vill ha längre så fick alla barnbarn ta vad dom ville. Vi fick med oss mest julpynt hem. =)


               

                           

jul
Ovido - Quiz & Flashcards