anneliihansson

Alla inlägg under maj 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 26 maj 2012 22:30

Varit i stan o handlat en terassmarkis, kratta och batterier....aaaa...så intressant liv har jag =)

Jag har klippt gräsmattan med. Sen kollat på M*A*S*H. Intressant va?

Man ska ju skriva varje dag när man bloggar sägs det juh.

Men det är bara det att man har inte alltid nått att skriva om....

Ska till Visingsö i morgon. =)

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 25 maj 2012 18:51

Jag o Diesel är hemkomna från djursjukhuset nu.

De gjorde ett ultraljud på hans lever och hans hjärta. Levern såg bra ut.

Han har ett litet blåsljud på hjärtat men inget allvarligt.

Han var superduktig! Fick ligga på rygg mot sin vilja men sprattlade bara lagom. =)


Vi åker till Stockholm på måndag. På tisdagmorgon ska vi till neurologen där. 

Så jag har tagit semester mån-tis.

Lite tråkigt o åka hela vägen ensam i bilen...men men. Jag har juh Diesel med mig.

Bara han inte får ett krampanfall när vi åker på motorvägen så är jag nöjd.


Jag gick juh gymnasiet i Stockholm o bodde där i 4 år. Har typ inte varit där sen jag slutade gymnasiet.

Jag har längtat tillbaka till Stockholm sjuuuukt mycket o velat åka dit länge. 

Träffa kompisar, klasskamrater, släkt o sånt.  

Nu ska jag äntligen åka dit. Tråkigt att det blev under dessa omständigheter bara.

Kommer juh inte kunna träffa folk o sånt heller när jag har hunden med mig.

Det får bli en annan dag. 

Nu kommer Kim hem med pizza..jag är huuuungrig!!


tjipptjippedipp

Ovido - Quiz & Flashcards