anneliihansson

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 16 maj 2012 22:11

jag vill ut på krogen o prova mina nya lyyysande skoooooor


 


Hur skönt somhelst att det är långhelg. Fyra dagar ledigt =)

Vad ska man hitta på då? Jag skulle somsagt vilja gå ut på krogen o prova mina nya skor.

Men jag har ju hela somamren på mig.


Vad ska du göra i helgen??

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 16 maj 2012 21:29

Sådär ja, då var min obligatoriska "powernap" på 3 timmar avklarad. kl 18 - 21.

Dessutom däckade jag i soffan 1 timme i morse efter jag hade lämnat Kim....igen.

Det värsta är nog att jag vet att jag inte kommer att ha nått problem att somna om 2-3 timmar igen.

Är det verkligen normalt att vara såhär trött? 

Jag kan ta 3 "powernaps" på 2-3 timmar vardera på EN dag. O ändå slockna kl 23 på kvällen..helt sjukt!

Känner ingen tröttare människa än jag. 

O det är typ det ända jag går o tänker på när jag är på jobbet....att jag ska få sova när jag kommer hem. 

Det har tom hänt att jag har tackat nej eller ljugit för kompisar som vill umgås för att jag vill vara hemma o sova.

Inget bra beteende känner jag. Börjar bli lite orolig.

Det känns som att jag är en smygdrickande alkis fast jag sover i stället för dricker.


 

Ovido - Quiz & Flashcards