anneliihansson

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

En lång o tråkig presentation om mig... läs om du orkar

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 16 april 2012 22:30

JAG


 


Anne-Lii Hansson Gesar

född 14:e Juli i Rättvik

(samma datum som min mamma, jag är min mammas 30års present)


 


Familjen flyttade från Rättvik till Skänning 1990 tror jag.

Sen vidare till Mantorp där vi bodde mååånga år.

Gick hela grundskolan i Mantorp.

När jag skulle börja gymnasiet flyttade jag till Stockholm.

Där gick jag på MediaGymnasiet i Nacka Strand.

Bodde kvar i Stockholm typ ett år efter studenten.

Sen flyttade jag till Mjölby där mina vänner och mina tre bröder bodde.


 


Började sommarjobba på Visingsö o köra remmalag sommaren 2002 o gjorde det i fem sommrar.

Där träffade jag Kim på midsommarafton 2003.

Ett par år senare blev vi ett par. 

Nu bor vi i ett litet hus i Tenhlut (utanför Jönköping)

När vi var i Botswana i oktober 2010 firade vi vår 5-årsdag.

friade Kim till mig så vi är nu fästman/fästmö.


Jag jobbar idag på Natumin Pharma där vi gör bla hälsokosttabletter och olika krämer. 

Håller bla på med SB12 tandkräm, antirynkkrämer,ansiktsrengöring m.m


jag

glad.kär.kim.hundarna.pyssel.foto.sprallig.rihanna
.film.djurtokig.färg.musik.hästar.party



jaaa, jag bjuder på det här =)


jag på min 25-årsfest

 

jag o min "Nimbus 2000"

   

jag lär mig snorkla



 

jag o Mysan i Botswana

 

Jag med mina söta vovvar Diesel o Zelda

djurgalna jag och Nummer 13 

 

Jag på lionwalk i Botswana


 

Jag och Bianca

 

Djurtokiga jag med söööt lejonbäbis i Botswana

 

Vårt akvarium som vi fortfarande inte har fått vatten i. Ska bli ett saltvattensakvarium.

En lite hobby som inte har kommit igång än bara.

Men oj vad jag kan om alla fiskar och allt omkring nu när jag har läst på i över ett år.

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 2 februari 2014 00:05

Har legat lite lågt här av olika anledningar. Jag är lite i valet o kvalet om jag ska starta en ny blogg. Ni som känner mig vet juh att jag har gjort ganska (för mig) stora förändringar i mitt liv. Allt till bättre. Så jag känner lite att nytt liv / ...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 6 oktober 2013 16:17

Detta har verkligen varit min vecka. Allt har gått bra och jag mår toppen och har gjort massa roliga grejer. Har dessutom gjort flera grejen som jag är riktigt stolt över. Inte varje vecka man känner så. ...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 27 september 2013 17:49

Inte min dag idag, eller snarare inte min vecka. Inte förra veckan heller.... Men det är tur att man är en positiv människa som ser möjligheter istället för problem... Glad att jag är som jag är. ...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 25 september 2013 20:32


Testar flera färger gellack. Denna kallas Scarlet. Typ vinröd/brun. Har haft det på i typ 8 dagar nu ...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 24 september 2013 20:34


Handlat från pyhobby.se som har massa scrapbookinggrejer. Hittade 100 vita kort och 100 vita kuvert för bara 159:-..... BILLIGT!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards