anneliihansson

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2013

Denna veckan däremot

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 6 oktober 2013 16:17

Detta har verkligen varit min vecka. Allt har gått bra och jag mår toppen och har gjort massa roliga grejer. Har dessutom gjort flera grejen som jag är riktigt stolt över. Inte varje vecka man känner så.

 
 
Alexandra

Alexandra

26 januari 2014 00:20

Mäh börja blogga igen dah.. Så kan ja ha nåt skoj att läsa om :D

http://iamleximorales.spotlife.se

Anne-Lii Hansson Gesar

26 januari 2014 19:49

Jag får la göra det. Har inte kommit fram till om jag ska göra en ny blogg bara....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 2 februari 2014 00:05

Har legat lite lågt här av olika anledningar. Jag är lite i valet o kvalet om jag ska starta en ny blogg. Ni som känner mig vet juh att jag har gjort ganska (för mig) stora förändringar i mitt liv. Allt till bättre. Så jag känner lite att nytt liv / ...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 27 september 2013 17:49

Inte min dag idag, eller snarare inte min vecka. Inte förra veckan heller.... Men det är tur att man är en positiv människa som ser möjligheter istället för problem... Glad att jag är som jag är. ...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 25 september 2013 20:32


Testar flera färger gellack. Denna kallas Scarlet. Typ vinröd/brun. Har haft det på i typ 8 dagar nu ...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 24 september 2013 20:34


Handlat från pyhobby.se som har massa scrapbookinggrejer. Hittade 100 vita kort och 100 vita kuvert för bara 159:-..... BILLIGT!!!! ...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 12 september 2013 10:18

Ovido - Quiz & Flashcards