anneliihansson

Alla inlägg under oktober 2011

oj

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 23 oktober 2011 20:09

Tanken från början var juh inte att jag skulle blogga varje dag.

Men det var juh inte meningen att jag skulle skriva en gång i halvåret heller.

Men grejjen är den att det verkar inte finnas nån bloggsida som inte tar hundra år på sig o ladda upp en bild.

O jag gillar o lägga in bilder till mina inlägg.

Men inte om man ska behöva vänta i 20 minuter.

Så då blev det att jag inte bloggar alls.

Nu har jag juh inte skrivit nått sen semestern. O det är längesen.


Snart är det dags för semester igen.

MEXICO!! 3 veckor =)

Ska bli sååå underbart. Ska åka med Kim och hans familj.

Den ända som inte ska med är Kims ena lillasyster Mysan som tillbringar detta halvår i Sydney, Australien.

Vi har iallafall hyrt ett tvåvåningshus stranden i Mexico. Närmare bestämt i Chuburna.

*längtar längtar längtar*

Ovido - Quiz & Flashcards