anneliihansson

Alla inlägg under maj 2013

Öa

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 31 maj 2013 22:04


Fredagsmys på Öa.


     

   

   

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 30 maj 2013 18:22

Blir det bra eller ser det jättetokigt ut? Mayakalendern som också inhandlades i Mexico hörde dit lite tyckte jag.
Hade varit lite snyggare med ett ljust bord. Men man tar vad man har...
Vad tycker ni?

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 29 maj 2013 20:15

Var i Boxholm i söndags och firade mamma på morsdag. Det blev grillning med mamma , Sven, Bullen, Fanny, Dennis, Tony och Tonys barn Mollie och Ludde. Supermysigt. Köpte med en passionsblomma till mum. Gillade den skarpt. Får nog köpa en till mig själv med.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 29 maj 2013 20:09

Typ två veckor sedan som vi hängde upp våra hängstolar från Mexico. Jag har suttit i dem varje dag sen dess. Älskar att sitta o mysa i dem ute på altanen. Hundarna är helnöjda med.
Bra köp!!

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 28 maj 2013 18:50

Jag, Kim och hundarna har mys på altanen idag. Satt i hängstolarna en stund när vi kom hem från jobbet med varsin hund i knät. Var nära att somna. Nu har vi fixat kaffe. Mmmmmumma!

Yey

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 28 maj 2013 18:47

Köpte Pelargoner för ett par veckor sen. Efter typ fyra dagar var alla blommor vissna. Blev jätteledsen och kände att jag ska fan inte ha blommor. Jag tar bara död på dom.
Men den anpassade sig nog bara till sin nya miljö för nu är det SJU stänglar uppe och påväg upp.
Så nu är jag glad!

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 26 maj 2013 20:14



Har pimpat altanen. Tack Joss för idéen med gardinerna!! Är supernöjd!!

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 24 maj 2013 16:43

Tg hälsar på hos mig idag. Hon o vovvarna provar hängstolarna.

Ovido - Quiz & Flashcards