anneliihansson

Alla inlägg under november 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 28 november 2012 20:42


kunde inte hålla mig längre....


       

jul
Av Anne-Lii Hansson Gesar - 26 november 2012 22:31

Det är skojj när bilder ser ut som nått heeelt annat! 

Eller när det händer nått skumt i bakgrunden.


Kolla här:


http://q8allinone.com/2012/08/pictures-that-will-make-you-look-twice.html


och här


http://fstoppers.com/photos-shot-from-a-perspective-that-will-make-you-look-twice-to-figure-them-out



Av Anne-Lii Hansson Gesar - 26 november 2012 22:03


Det är inte svårt att se vart jag har lärt mig att skriva fint....från min kära mamma.

Fast hon kan skriva ännu finare.

 

 

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 26 november 2012 21:26

Bassängträning på Vårdcentralen idag. Blev lite bastu med efteråt som vanligt.

Sen hängde jag på A6 o handlade julklappar åt alla syskonbarnen. Fixade två julklappar på tradera innan jag åkte på bassängträningen med.


 


Sen jobba 12.30 till 16.30 Kim plockade upp mig så hämtade vi våra vinterdäck. 

Efter soffhäng ett par timmar så satte jag igång att slå in paket. Nu är alla klappar till syskonbarnen inslagna, förutom dom jag köpte på tradera i morse såklart.


 


Har gjort juletiketter med till alla paket. Så handlade jag lite grejjer till mig själv med =)


        


Lite nya julgranskulor, små svampar att sätta i krukorna, en liten julklapp till Kim, o till sist extra sulor till mina fina skor jag köpte i Mexico som har blivit lite för stora.

jul
Av Anne-Lii Hansson Gesar - 26 november 2012 06:57


Sådär ja, två julklappar klara.

Bara tre syskonbarn kvar att köpa klappar till...och till Kim kvar också.


Av Anne-Lii Hansson Gesar - 25 november 2012 23:58

En hel månad utan Facebook idag o det är såååååå skönt. Det har tagit bort mycket onödig stress och det känns så jävla bra!! Saknar det inte det minsta.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 25 november 2012 21:48






Fick massa ljus med mig hem. Stöpta och gjutna. Nu blir man sugen på att köpa gjutformer o gjuta ljus hemma.

Blev att tända brasa o massa ljus när vi kom hem. Kvällsmys. Har tittat till alla blommor o vattnat o sånt. Har satt röda band på lite krukor o sånt ikväll med.

Amaryllisen blommar nog snart , o Hyacinterna börjar komma upp.


               

Bilder · jul
Av Anne-Lii Hansson Gesar - 25 november 2012 17:15

Nu sitter vi på båten o är snart i Gränna. Kim åkte till Visingsö redan i fredagskväll med hundarna. Jag och mamma hängde hemma o kollade på X- faktor o sen "Water for elephants" o delade på en flaska vin. Det var lite skumt att vara hemma hos mig utan Kim o utan några hundar alls, men mamma där. Jag o mamma åkte till Visingsö dagen efter. Där blev det ljus i massor. Gjuta ljus o stöpa ljus. Sen födelsedagsmiddag för Kim och Moje på kvällen. Idag smet jag, mamma o Mysan iväg en sväng o tittade på sussies frieserhingst King. Såååå snygg!!!

Ovido - Quiz & Flashcards