anneliihansson

Alla inlägg under november 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 19 november 2012 14:40

Halva dagen på jobbet avklarad. Två timmar kvar bara. Kim jobbar kväll denna vecka. Sitter o funderar på vad man ska hitta på. Nån kväll denna vecka tänkte jag ha tv och dator- förbud. Då kanske man får nått gjort hemma. Så får man vara lite kreativ.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 18 november 2012 16:10

Gjorde amaryllisen vinterfin med lite vit mossa.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 17 november 2012 17:19

Tända ljus, öl och hockey .... As if..... Tg kollar på hockey, jag bloggar. Hihi

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 16 november 2012 18:13

Satt o funderade o kom på att nu drar vi till Mjölby. Får se om vi stannar i natt eller åker hem ikväll sen. Men Mjölby blir´re iallafall. Träffa Bullen...kanske Alexandra med om vi har tur...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 16 november 2012 09:35

Massa Rihanna på radion idag för att hon spelar i Stockholm på Berns ikväll.... Blir så himla ledsen.... JAGVILL DIT!!!!!!!!!

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 15 november 2012 21:35

Pillade med en blomma o så sa det PANG!!
Får önska mig presentkort på plantagen i julklapp...
Faaan också, jag gillade ju mina vita höga krukor.

Ovido - Quiz & Flashcards