anneliihansson

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 7 november 2012 22:26

 

snart så är jag ikapp....

 

 

 

     

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 7 november 2012 22:10

Har kollat på tv nu. The Magic of the Big Blue på Animal Planet. Det var om cenotes från yucatanhalvön i Mexico och djurlivet i havet utanför Playa del Carmen,  Cozumel.

Det var där vi var och snorklade. Så det var extra kul. Dessutom var vi nere i två olika cenotes. Har lite bilder så ni får se hur det ser ut. Inte mina bilder som jag har tagit här. För min externahårddisk som jag har mina bilder på är paj.

 

Cenotes:

 

                   

 

Och några undervattensbilder från Cozumel där vi snorklade.

Sjukt fint med massor färger o fiskar.

 

         

 

Tyvärr var det inte säsong för valhajarna när vi var där. Vore såååå coolt annars

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 7 november 2012 20:54

så jag tittar på bilder...

 

               

 

 

This is how I let my boyfriend know that he did something wrong

       

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 7 november 2012 17:04

Jag har sååå tråkigt. Vad ska man göra... Vad att göra, vad att göra?

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 7 november 2012 16:41

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 7 november 2012 16:31

 

Vem är mest fjortis på sin bild på skype... tycker att jag fick till några riktigt bra bidrag...

 

     

 

Ovido - Quiz & Flashcards