anneliihansson

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 4 november 2012 23:08

Nyss kommit hem efter en supermysig visit i Sthlm med världens finaste familj.

Åkte till Mjölby i fredags. Brorsan plockade upp mig så åkte vi hem till fina Alexandra och åt pizza o kollade på film. Spiderman. Det blev jag, Dennis, Alexandra o Norr.

Blev ganska sent.Jag o Dennis åkte hem till mammsingen o sov.

Upp skapligt och åkte med Mamma o mina bröder Dennis och Ronny till Sthlm till Moster & Matte´s båt på Skeppsholmen där vi dessutom mötte upp syrran som åkte från Rättvik. 

Hade mys på båten en sväng sen gjorde vi i ordning oss o åkte till Koh phanganSöder (http://www.kohphangan.se/) Inte en helt vanlig resturang utan mer en upplevelse. Supergod mat.  

Är du i Sthlm o vill ha en upplevelse/god mat, gå dit!

 

Sen bar det av mot Globen o titta på MICHAEL JACKSON THE IMMORTAL WORLD TOUR BY CIRQUE DU SOLEIL.

Tappade hakan ett par gånger. Dom var jätteduktiga.

O sen taxi tillbaka till båten där vi alla satt och pratade, myste, lyssnade på musik o helt enkelt njöt av varandras sällskap. 


Så summan av kademumman, mys, god mat, supermysigt sällskap, show, mer mys och alla är nöjda o glada. 

Mamma verkar vara supernöjd över sin "kidnappning" =)

Sååå glad att jag har en sån mysig familj och att vi kan ha så kul ihop. Vi hade jättekul. Får vi göra om snart igen. 

KÄRLEK till familjen, ni e underbara! Tack för en helg som man kommer att minnas länge.


O jättekul att vi hann träffa både kusin Allex och kusin Rickard på båten. =) och Emelie såklart.

Ovido - Quiz & Flashcards