anneliihansson

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 5 november 2012 12:46

Kim har ändrat sig när det gäller röka inomhus. Så idag blir det kaffe o cigg vid datorn...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 5 november 2012 12:10

En annan gång hittade jag en tjej som skrev om sin vardag när hon red sina hästar, tävlade, tränade, den hästen var skadad, den andra "hästen gick bra och var lätt att få att gå i form" o "idag red jag med min kompis bla bla bla ute i skogen" osv.... sen läste jag vidare, då visade det sig att hon skrev om sina osynliga hästar.

Hur kul somhelst...

En annan tjej skrev om sitt fantasi förhållande med Justin Bieber. " Justin ställde sig bakom mig och la sina armar runt min midja och viskade i mitt öra"


Så det finns tydligen en heldel fantasi bloggar därute i cybervärlden... underhållande vill jag lova.

Prova att slumpa en blogg du också =)

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 5 november 2012 11:52

Finns en knapp på sidan där man slumpar fram en blogg. Då kan man verkligen hamna varsomhelst. 

Har gjort det ett par gånger, o jag blir aldrig besviken. Hur kul somhelst o läsa andras bloggar. 

När jag tänker blogg så tänker jag antingen en typ dagboksblogg, man skriver om sin vardag eller kanske en modeblogg. Men folk kan verkligen blogga om vadsomhelst.

Idag tryckte jag på slumpa blogg o hamnade här:

 http://tjejernas-hemsida.bloggplatsen.se/2012/11/04/8937299-dagens-bild/#kommentarer


Började läsa kommentarerna....fick mig ett gott skratt =)


Vet inte om man får lägga upp dom såhär, men dom finns ju att läsa på den sidan så det kan väl inte vara nån fara. Annars tar jag bort det.

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards