anneliihansson

Alla inlägg under juni 2011

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 30 juni 2011 17:21

           

  Fick med oss lite afrikanska saker med oss hem iallfall...=)

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 29 juni 2011 23:26

Jag o Mysan var ute o red häst i bushen i Botswana.

 

Ascoolt....smällhett o mysigt. Jag red Magic o mysan red Melody.

    O vi hittade en giraff. Det var den första giraffen vi såg sen vi kom till Botswana.

O den stog jääääättenära....typ 6-8 meter framför oss. Sen vände den o galopperade en bit o DET är riktigt coolt. Det ser ut som att dom springer i slowmotion....

  Bästa ridturen jag har varit på....eller delad första plats med min förrförra ridtur på Menai =)

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 29 juni 2011 22:47

När vi var i Botswana så var vi där på vår 5-års dag. Den 15:e oktober.

Vi gick ut till "Portugisen" om jag inte minns helt fel och åt middag.

  Det var jag, Kim, Mysan, Thomas och Mojje.

    Sen gick vi hem till lägenheten igen. Jag var jättesjuk så jag byte kläder till mjukisbyxor o tjocktröjja.  Satt o hostade o snorade lite i soffan...

Då kommer Kim in i vardagsrummet o ställer sig på knäna framför mig o säger:

"Älskling, du vet att jag älskar dig mer än nånting annat. och att jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med dig. Så jag undrar....Vill du gifta dig med mig?"

JAAAAAAAAAAAAAA! sen började jag gråta såklart...... =)

  Så här är jag nyförlovad, sjuk och nygråten.....och lyckligast i världen =)

Det har gått typ 5,5 år sedan jag o Kim blev ihop och ibland känns det som att jag bara blir mer o mer kär för varje dag som går.

Det finns ingen på hela jorden som är som Kim och jag tycker att vi passar så himla bra ihop.

Vi vill gifta oss så snart som möjligt, men det beror ju på storleken på bröllop o budget o så...så vi får se när det blir.

Jag älskar dig KIM!!!! Du är det finaste jag vet...

        


Av Anne-Lii Hansson Gesar - 29 juni 2011 21:55

Vill lägga upp lite bilder från Pilanesburg i Syd Afrika när vi var där i oktober 2010


                       

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 29 juni 2011 19:55

Eftersom att jag inte längre kunde lägga in bilder på min förra blogg så bytte jag.

Så nu kör vi en nystart här istället.

Jag älskar ju att ta kort, så det är ett måste...

Får se om denhär sidan e bättre.

Måste bara lära sig o hitta runt på sidan så blir det nog bra sen tror jag.


Så jag lär väl driva omkring här en stund o kolla läget till den ljuva musiken...

Rihanna - Who´s that chick

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards