anneliihansson

Alla inlägg under juni 2013

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 29 juni 2013 15:09

Älskar blommor, man blir så glad när det blir så färgglatt.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 25 juni 2013 22:48

Var sängliggandes i torsdags med feber och hosta. 

Kul att va sjuk på Midsommar!! Inte!

Jag tog det lite lugnare än vad jag antagligen hade gjort om jag var frisk.

Var på Visingsö o myste. Hade supertrevlig helg! =)


           

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 16 juni 2013 20:37

I fredagskväll hade Kim fotbollsmatch på Visingsö. De vann med 6-0. Jag valde att ta hundarna och bilen och åka till mamma i Boxholm. Blev en öl på altanen när jag kom dit. Vi satt och pratade och hade mys till halv 11, sen däckade jag. Jag var supertrött.


På lördagen blev det promenad i skogen med hundarna.

Sen satt jag och mamma i solen med en kopp kaffe och kollade på gamla kort från när vi var små.

Blev bränd i solen som vanligt.

Tony tittade förbi med Mollie och Ludde. Dennis och Bullen kom hem till mamma en liten sväng med. Så vi grillade lite.

Sen åkte jag in till Mjölby och fikade med Malin och Sonja. Mår lite dåligt över hur sällan man träffas.

Var supermysigt iallafall!

Efter det åkte jag till Johan och mötte upp Dennis, Bullen o massa annat folk. Det blev Vattenhålet på kvällen och jag skulle sova hos Bullen.

Kan ha blivit efterfest hos Bullen så sova var juh inte att tänka på. 

Det var juh typ 10 år sen man var på efterfest. Klockan 6 i morse var det äntligen sovdags!


Åkte hem till mamma efter jag hade vaknat och hämtade hundar och blommor jag skulle ha med hem.

Så for jag till Gränna och plockade upp Kim.


                         


 

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 16 juni 2013 20:26

Förra helgen var det långhelg. Gjorde lite hemma på onsdagkväll och torsdagen. Halva fredagen med.

Typ klippte gräs och sånt skojigt.


På fredagen kom Mysan och Hanna och hämtade upp mig så åkte vi och hämtade Cinna.

Så for vi till Skummeslöv på västkusten. Där var redan resten av brudarna. Kims mamma Moje, och hans mormor och lite fler kvinnliga släktingar. Millan, Kerstin och Klara. Blev grill och mys på altanen. Jag och Mysan gick ner till havet och kände på vattnet lite.


Lördagen åkte vi till Köpenhamn.

Tog strandvägen bort. Den är så vacker och vilka fina hus det är där! wow säger jag bara!

Stannade på ett mysigt ställe och åt brunch. Sen vidare in til stan. Blev stros på Ströget och kolla affärer.

Det blev ganska mycket kläder inhandlat för min del.

Kom tillbaka till Skummeslöv vid 12 på kvällen typ. 


Söndagen blev ett stopp i Halmstad för att strosa lite till, men typ allt var stängt. Hittade Eurostop som var öppet. Fanns en heldel och titta på där med.

Supertrevlig helg, men skönt att komma hem. =)


                   

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 13 juni 2013 18:09

Är bara sååååå nöjd. Fan va bra allt löste sig nu helt plötsligt!! Massa stress som försvann! Tack Birgitta!

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 10 juni 2013 18:39

Ville skydda mina hörlurar lite. Så jag virkade ett mörklila garn runt. Lätt att ta bort om man tröttnar på det.

Ovido - Quiz & Flashcards