anneliihansson

Alla inlägg under januari 2013

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 31 januari 2013 14:47

Har kört ben, bål, mage o rygg. 30min. Känner mig jättemesig. Heeeelt slut. Men är man lite trasig så är det lite jobbigare med.
Bassängträning i morgon igen. Hoppas det känns bättre sen.
Skulle juh hjälpa bror o flytta i morgon. Kim får bära så får jag vara projektledare o stå o peka. Blir lite trappträning iallafall.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 30 januari 2013 12:30

 

 

 

Vet inte vad jag ska säga... finns här för dig.

Tänker på dig! Var stark.

 

  

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 29 januari 2013 19:42

Sitter o spelar lite. Har Bullen o Johan på Skype.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 29 januari 2013 14:45

Myser ner mig i soffan med min dumma rygg o vovvarna o kollar på Bumbibjörnarna .

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 27 januari 2013 15:53

Satt o kollade runt på lite bilder i datorn. Jag saknar verkligen våra "Halv 8 hos mig/Idol" kvällar som vi hade mitt i veckan!

Antingen kom alla till mig i Tenhult/Jönköping eller så var vi hos Dennis eller Mange i Mjölby.

Gjorde veckorna mycket roligare!


Det var på den tiden då Sandra fortfarande inte hade lärt sig hur man sitter i en fåtölj och Tania befann sig i Sverige =)


                                                 


Av Anne-Lii Hansson Gesar - 26 januari 2013 00:06

Fick reda på en grej på jobbet i förrgår som jag inte hade en aning om.
Dumbledor i Harry Potter är två olika skådespelare. Första killen dog 2002 så han är bara med i de två första filmerna? Är det bara jag som har missat det??? Visste du?

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 25 januari 2013 15:42

Har varit några riktigt kalla dagar nu. O det är sååååå fint när det blir rimfrost på träden. Här är utsikten från vårt vardagsrum.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 24 januari 2013 21:14

 

Blev lite ljusare i topparna iallafall.


Försökte mig alltså på en "ombre". Skulle vilja ha ännu ljusare längst ner, men kanske borta klippa lite först. Toppa lite.


Svårt att få med allt hår på bild när man har så lååååååångt hår.

 


Fixade iordning mitt hår med locktången o sen gick jag loss med mobilkameran.... Here you go!

 

Har inte redigerat nån av bilderna. 

 

 

 

             

Ovido - Quiz & Flashcards