anneliihansson

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 5 januari 2013 20:00

 

Har väl inte hänt så mycket sen i onsdags. Har juh ont i ryggen, axlarna, skuldrorna och nacken.

Så jag är inte så aktiv. Har blivit mest film, Wow och promenader.

I förrgår följde jag med TG ut i skogen förresten. Vi åkte till en kaninuppfödare. TG köpte en liten svart lurvig vädurskaninbäbis.

Jag blev helt kär i en en annan kaninbäbis, en hane. Det var en hermelinkanin tror jag att det heter. Synd att Kim inte är en djurälskare. Zelda o Diesel hade säkert tyckt att de vore jättekul med en liten kanin skuttandes på golvet.

Inte farligt söt alls va???  Rödhårig, precis som jag. =)

 

Undrar jag vad Diesel o Zelda skulle göra med en liten kaninunge. Dom kasnke skulle tro att det var en leksak o bita ihjäl den ?!?

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards