anneliihansson

Alla inlägg under mars 2013

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 31 mars 2013 22:38


Fler bilder... Jag o Mathilda var på bio och såg Croodarna. Dennis var som sagt på hockey. Såg han på TVn med. Så hade vi lite påskmiddag. Idag var vi ute på sjön och pimplade och grillade korv innan vi åkte hem. Nu är vi äntligen hemma. Tack allihopa för en supertrevlig helg!

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 30 mars 2013 14:21

Jag o Kim åkte till Rättvik i torsdags efter jobbet. Dennis o Bullen åkte lite tidigare. Nu sitter jag, Kim o Mathilda i bilen med Dennis. Vi skjutsar han till Leksand till den stora matchen. Han har laddat sen i morse.
Snart ska jag o Mathilda på bio.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 25 mars 2013 18:39

Pink - just give me a reason ft Nate Ruess. Sök på youtube. Har ju inget internet hemma så jag kan inte lägga upp videon i bloggen. Går inte via mobilen . Asbra låt iallafall.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 24 mars 2013 19:37


Pratat med mina favoriter idag på Skype. Syrran och hennes barn. Snart ses vi. Bara fem dagar kvar.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 22 mars 2013 08:44

Lämnat Zelda på djursjukhuset med munkorg, krage och kanyl i benet. Hon såg helt förfärad ut. Man kan juh lixom inte förklara för henne att det är för hennes skull. Så nu funderar jag på vad jag ska göra i tre timmar tills jag ska vara hos sjukgymnasten. Åker nog hem sålänge.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 20 mars 2013 15:01


Ingen Tv och inget internet på ett par dagar. Håller på att byta internetleverantör. Så då får man mer tid till att läsa. Hungerspelen trilogin.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 20 mars 2013 12:17


Efter kall promenad är det uppskattat om man tänder brasan.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 20 mars 2013 11:38

Lite svårare att hitta roliga stigar här bara. I Boxholm har juh mamma och Sven gått alla stigar så att man vet vart man hamnar.
Jag vill juh inte gå vilse ensam ute i skogen.

Ovido - Quiz & Flashcards