anneliihansson

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 13 januari 2013 15:21

Mmm... kom visst inte upp ur sängen först kl 12 idag. Lite segt. 

Hade ett missat samtal från en person som jag inte har pratat med på säkert 1 eller 2 år. Så jag ringde upp. Hade bara blivit fel, så hon skulle inte ringa mig egentligen. Men det var juh bara trevligt. Nu har vi pratat nästan en timme. 

Kul att höra från henne igen. Vi har haft våra ups and downs. Men ibland kan man bara lägga det åt sidan o känna att vafaaan, det var lägensen o nu skiter vi det. 

Jag har sagt saker som man kanske inte behövde säga eller la fram det på fel sätt.

Måste lära mig det här med att ta allt med en nypa salt. Allt man hör är inte sant.

Det finns såååå mycket skitsnack. Tro inte på allt du hör!!!!

Nu blir det lite wow med älsklingen , brorsan, Johan, Norr och Alexandra =)

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 13 januari 2013 00:34

Nu när man bara jobbar halvtid eller ja 75% från o med måndag. Men jag har juh jobbat halvtid sen mitten av oktober. Iallafall, man får ingen saftig lön då. O vi har ju beställt säng som kommer i mars. Men det var verkligen nödvändigt för att jag ska bli bättre i ryggen. Så nu måste Anne-Lii hålla i sina pengar ett tag framöver... Måste få ordning på ekonomin igen!!

Ovido - Quiz & Flashcards