anneliihansson

Alla inlägg under november 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 14 november 2012 13:28

Gry Forssell la upp en bild på instagram , hon fikar med en kompis... Kolla tavlan i bakgrunden... Hahaha

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 14 november 2012 13:16

Sitter i soffan o myser med hundarna. Svampbob på TVn, Rihanna i lurarna. Jag VILL verkligen till Stockholm o se henne på fredag. Men det går inte att köpa biljetter.. Går bara att vinna biljetter. O hur ofta har man vunnit någonting?? Skit också!!!!

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 13 november 2012 15:47

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 12 november 2012 11:01

Har varit nere i stan på min bassängträning. Jag vet att det inte är mycket. Men med bassängträning och träning hos sjukgymnasten blir det nästan två timmars träning/ vecka. Det är inte mycket, jag vet. Men det är två timmar mer än ingenting. Min vikt brukar ligga på typ 70-71. Idag vägde jag 68kg. Kan det vara den lilla träningen som gjort skillnad??

Nu sitter jag iallafall framför TVn o kollar på Biggest Loser o dricker kaffe i min nya fina mugg... Ska gå o jobba kl 12.30 Fyra timmar på jobbet ska jag nog klara med dumma ryggen.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 11 november 2012 20:59

Jahapp, hemma igen dag. Jag o älsklingen åkte till Visingsö i fredags. Vi hamnade hos Kims kompis. Kim hjälpte Andreas med en lysknapp o de fick stänga av huvudströmen. Så jag och Andreas son Loke fem år lekte o lös med min mobil så gjorde vi skuggfigurer på väggen. Batteriet på mobilen dog o Anne-Lii har juh inte lärt sig nya pinkoden. Så jag har haft en mobillös helg. Ganska skönt faktiskt. Men nu är vi hemma o pinkoden är funnen. Tänkte spela lite wow idag men jag blev gankad helatiden så nu sitter jag framför TVn istället.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 8 november 2012 20:20

tittar på "Stalkers" på Tv3 play nu. Fan va läskigt. 

Att man kan fantisera ihop i sitt huvud att man är tillsammans med någon fast man inte är det!!

O ringer o skickar sms som om det vore helt noramalt. Går hem till personen utan inbjudan.....fan va läskigt folk det finns!

Ovido - Quiz & Flashcards