anneliihansson

Alla inlägg under november 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 2 november 2012 17:49

Nu bär det snart av... mot Mjölby. Kommer bli en mysig kväll med bror och finaste Alex.

Blir konstigt med en helg utan Kim o hundarna. 

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 2 november 2012 12:31

Frajdäj, frajdäj frajdäj. Sweet! Surt att man ska ha så jävla ont bara. Pepp inför helgen. Hoppas att allt håller. 

Fixat o trixat inför morgondagen. Kommer bli asbra!

MysaMedMamma-dagen

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 1 november 2012 22:23

 

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 1 november 2012 22:13

Haft skype samtal hela dagen. Först jag o Alexandra. Sen med Bullen, Dennis o Affe. O nu med Alexandra, Norr o Johan. Jag gillart. Mysigt att ha folk o prata med. Blir inte mycket vettigt sagt, men kul har vi.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 1 november 2012 17:54

LVL 90!

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 1 november 2012 15:38

Titta vad jag fick med posten idag. Tack Petter! Den är hel och jättefin! Man blir så glad när en främling är så snäll bara sådär rakt uppochner. I love it!

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 1 november 2012 08:38

Har så jävla ont i ryggen. Stört att man ska vara tvungen att i princip droga sig själv för att slippa ha ont.

Kan det inte bara gå över.

Så sitter jag o spelar lite för att jag har sååååå tråkigt, men kan inte sitta still för länge, för då gör det ont.

Så lägger man sig i sängen ett tag, men kan inte ligga still för länge, för då gör det ont.

Går omkring lite, men inte för mycket för det gör ont. Vad ska jag göra då? Dessutom ger tabletterna mig huvudvärk. 

I´m so freakin happy right now

Ovido - Quiz & Flashcards