anneliihansson

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 13 april 2012 21:37

Hade en supertrevlig helg på Öa. Massa mys med Elin o Linda =) Dom gör mig glada.


Var ju duktig *klappa på axeln* o spinnade en timme också. ("Spin of Hope"-barncancerfonden)

Det var så kul för att jag provade Absolut torr dagen innan.

Den ska man juh ha på i armhålorna när man lägger sig,

sen tvättar man bort det på morgonen så ska man vara säker i upp till sju dagar.

(Nej, jag får inte betalt för att skriva så)

Efter en timmes spinning var jag genomsvettig på hela kroppen men snustorr under armarna....hahahaha

Levande bevis på att den verkligen fungerar. Även vid träning.


Hade mina nya svarta pumps på mig på kvällens festligheter.

Supersnygga och enkla men framförallt bekväma och lätta att gå i.

Hade inte minsta ont i fötterna efter en helkväll med dans. Dessutom första gången jag använde dom.

I love them.


Nu i helgen alltså påsken var jag, Kim, Bullen o Fanny i Rättvik hos syrran.

Hyrde en Volvo v50 tors - mån.

Asbra, för det är juh en sån vi funderar på att köpa så nu fick vi provköra en hel långhelg.

Nu är vi ännu mer säkra på att det är en sån bil vi vill ha. Men strunt i det.

Vi va iallafall hos syrran. Så himla kul o träffa dom. Milton och Mathilda har blivit så stora.

Kommer antagligen känna så varje gång man ser dom.

Det tråkiga är att man inser hur gammal man själv har blivit också då. Tiden går så foooooort...


Milton var lite dålig så han var inte på sitt bästa humör. Men lika söt för det.

Tyvärr går tiden alltid för fort när man är där o hälsar på. Det säger bara tjooppp så måste man åka hem igen.

Synd att man inte bor lite närmare varandra. Tar 5-6 timmar att åka.

Oftast åker man lång helg typ påsk eller på semestern. Inget man gör över en vanlig helg bara.

Tror det var fjärde gången vi åkte över påsk. Tradition nu då.


Ja det var väl det jag hade på hjärtat för denna gång. 

Glömde förresten kameran när vi var i Rättvik så det blev inge bilder direkt.

Men å andra sidan har jag juh inte lagt upp bilderna från Mexico än heller som jag har lovat så länge.

Tjipptjippedipp

Ovido - Quiz & Flashcards