anneliihansson

Alla inlägg under maj 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 7 maj 2012 22:51

Nu har jag suttit o pillat ett par dagar o här är resultatet!!!!

Läs gärna om Elin - Nero och Linnea - Hilma 

som kommer att rida Vättern runt i september =)

Ritten är till förmån för  Svenska Hästars Värn


klicka på bilden för Elin och Linneas blogg


 

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 6 maj 2012 21:56

Äntligen hemkommen från Visingsö. Vi hade lite "välkommen hem Mysan middag".

Riktigt kul att se henne igen.  

Blev lite party hemma hos Ewa på fredagskvällen.

Lördagskvällen blev det supernintendo 16-bitars i soffan med syskonen Hansen.

Super Mario World och söndagen Zelda och Donkey Kong.

Söndagen åkte jag till Elin o tog lite bilder på henne o hästarna till hennes blogg.


Nu sitter jag o Kim hemma i soffan i Tenhult igen o kollar på M.A.S.H

Den serien är ganska rolig faktiskt. Hade aldrig trott att jag skulle sitta o titta på den serien.

Men Kim började kolla så jag började titta lite med... och nu e det somsagt ganska kul.


Ska lägga in bilderna från helgen på Elins blogg o fixa den lite.

Men gör nog mer i morgon när jag är ensam hemma o Kim jobbar kväll.

Tjipptjippedipp =)

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 4 maj 2012 16:12

händer inte så mycket just nu. Jobbar o står i =) precis klarat av kortveckan på jobbet 3 dagar. nästa vecka är fullvecka sen är det kortvecka 3 dag igen. 

Gillar våren med alla röda dagar.


Håller på att fixa en blogg till Elin och Linnea som ska rida Vätternrunt i september.

Det är väl det jag gjort senaste dagarna.


Nu ska jag fixa lite så ska vi åka till Visingsö. Mysan har kommit hem från Australien.

Så det blir en "välkommen hem-middag" på Öa i morgon. 

Tar med kameran o ska ta lite bilder till Elin o Linneas blogg med.

Ovido - Quiz & Flashcards