anneliihansson

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 17 februari 2013 22:19

 

 

Godnatt folket nu ska jag och älsklingen gå o sooooooova.

Är ganska trött nu, blir juh lite extra när man är förkyld med. Helt seg i huvudet idag. 

I morgon är det ny vecka och nya möjligheter. Woop woop!

 

Ungefär såhär trött är jag. =) Hittade en gammal bild på min underbara Miramis!

 

 

   

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 17 februari 2013 16:38

... Och hundarna med. Har varit ute i skogen och pulsat i snön med vovvarna. Diesel blev mest glad när vi kom hem. Tror inte att hans små tassar tål att vara i snön så länge. Han hade små sår på tassarna när vi kom hem. Känner mig jätteelak. Men Zelda är nöjd och jag med. Kilona rasar av mig, gått ner många kilo senaste månaderna. Jag tackar ja. Stolt över mig själv. Så går det när man motionerar och rör på sig. =) Ganska lätt faktiskt. 

Ovido - Quiz & Flashcards