anneliihansson

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 10 februari 2012 16:32

Var på vårdcentralen i torsdags för att fråga om jag kunde få nått starkare.

Jag tar 9 värktabletter om dagen o det gör INGEN skillnad alls. 

Så doktorn skrev ut Tradolan i stället....eller rättaresagt också. 

Nu hoppas jag att jag ska slippa går hemma med konstant huvudvärk.

Han sjukskrev mig en vecka till med. 

Jag är ljud och ljuskänslig som det är nu. Solen skiner ute o det är bara jobbigt.

Annars älskar jag när solen är framme.

Vet inte vad vi ska göra i helgen. Blir nog att spela lite WoW ikväll.


Ida har sovit här i två nätter. Det är mysigt när folk hälsar på o sover över tycker jag. 

Välkomna hit allihopa...bara att knacka på =)

Det är lite ensamt i Tenhult....

Ovido - Quiz & Flashcards