anneliihansson

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 14 februari 2012 22:35

Jag döper den nya kategorin till "Vill ha

Jag bor i Tenhult o inte i New York så jag vet inte när jag skulle använda alla skor.

Därför döper jag inte kategorin till "ska köpa"

Men man måste juh få drömma..right?


Klänning från Nelly.com


pumps från Nelly.com


pumps från Nelly.com

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 14 februari 2012 21:55

Har suttit o kollat på "Elsas Värld" för er som inte känner till det så är det en serie som bara går på tv3 play. 

Baserad på boken "Elsas värld" av Sofi Fahrman.

Korta avsnitt på 20 min. Lagom tycker jag.

Jag vet att det är på tv, men ändå sitter jag o tycker det är pinsamt o skämms åt henne (Elsa).

Kort sammanfattat så handlar det om Elsa från Borås som flyttar till Sthlm och startar en blogg och beger sig in i "stureplanslivet"

Värd att se   

..................................................


Projekt: Beach 2021

Igår körde jag Zumba 60min. Hemma, framför tvn. 

Lite halvskumt, men jag drar ner persiennerna så att inte grannarna ser.

Då kan man inte skylla på vädret eller att bilen är trasig så man inte orkar gå till gymmet.

Jag ska/måste/bör träna minst 2ggr/vecka helst mer.

Jag tog kort på mig själv i underkläder i dag, helbild. Enbart för dokumentation.

O för första gången fick jag se mig själv bakifrån...det var ingen rolig syn.

Kärlekshandtag o fula "tjockveck" på ryggen...så kan man ju inte se ut. Det var hemskt.

Jag måste börja motionera/träna.

Anledningen är självklart att gå ner i vikt, bli av med "tjockvecken" på ryggen och kärlekshandtagen men den största anledningen är ändå att bli piggare och må bättre.

Så nu tänker jag göra det......nu gör jag det...... shit.....ok......jag väger 70kg idag.

jag vill ner till 60kg, men 65kg duger.

om jag lyckas gå ner till 60kg, så kanske, bara kanske läger jag upp före och efter bilderna.

..................................................


Jag har såååå tråkigt. Har ju varit hemma i snart tre veckor. O denna vecka jobbar Kim. Kväll dessutom.

Han går vid 14 o kommer hem 23.30 Det är så tråkigt att vara hemma hela dagarna/kvällarna själv. 

Saknar min älskling juh. Det som är alla hjärtans dag o allt idag.

Nu ska jag kolla på Titanic II. Får vi la se vad vi har o säga om den sen.


Om man inte har nått för sig på kvällarna, eller dagarna denna vecka så får man komma hit o umgås, är hemma med huvudvärk hela dagarna. Kom o drick kaffe    Jag har jättegott kaffe.

 

Ovido - Quiz & Flashcards