anneliihansson

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 11 februari 2012 14:02

Vi firade ju Jul och Nyår i Mexico med Kims familj. Det blev lite julpynt hemma men ingen julgran.

Nu är juh all julpynt ner packat i väntan på nästa jul.

Jag och Kim har pratat lite och kom fram till att nästa jul måste vi ha riktigt juligt hemma.

Lite extra juligt. Men vad innerbär det?

Vi ska självklart ha julgran, adventsljusstakar och stora julstjärnan på ekfot i fönstret. 

Men mer då? Behöver lite tips och ideer. Vad kan man göra för att få det lite extra juligt hemma?

Pepparkakshus kanske. För nått år sen gjorde vi en hel pepparkaksby hemma hos Kims föräldrar. Det var mysigt.

Kanske hänga upp två julstrumpor. En till Kim och en till mig.

Jag har faktiskt beställt ett broderi som är en jultavla som jag ska göra till nästa år.


Iallafall...ge mig tips på extra julpynt/julmys...vad är extra juligt för dig?


 

jul
Av Anne-Lii Hansson Gesar - 11 februari 2012 12:00

Ska bli kul o se på "Battleship" när den kommer o se om

Robyn "Rihanna" Fenty

är lika bra som skådespelerska som hon är på att sjunga =)



Ovido - Quiz & Flashcards