anneliihansson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 13 oktober 2012 16:49

Kollade på denna innan... stört. Stackars vovven som satt i bilen. Han åkte ner o dog.. =( 

Detta hände 1940. 


Av Anne-Lii Hansson Gesar - 13 oktober 2012 16:27

I går efter jobbet kom jag hem och Moje o Mysan var hemma hos oss. Vi väntade på kim som var på en arbetsintervju. När han kom hem så plockade vi upp herr Hansen nere i stan o så åkte vi till Kungshamn. 

Var framme vid sju på kvällen typ.

Plockade fram räkor och vin =) Har ett ganska stort alkoholförråd med oss.

Ida o John länsade förrådet hemma hos hans föräldrar som inte dricker så mycket men har väldigt mycket hemma.

Hade jätteskojj och det blev många skratt. Blev en ganska tidig kväll för oss alla. Lite trötta efter bilfärden.

Vi klarade oss utan att krocka med älgmamman o hennes bebis som gick i diket. =) 


Idag har vi varit ute på Smögen o strosat o tittar i butiker.  Sen blev det lunch med massa gott hopplock. Skagenröra, ägg, bröd, prinskorv, ost och skinkpaj mm. Nu är det powernap som gäller för de flesta.

Senare ska vi göra vetenskapliga experiment. Bilder på det kommer senare =)

 

Blir mysmiddag ikväll. På måndag fyller jag och kim 7 och 2 år. Det är nämligen 7 år sedan vi blev tillsammans och 2 år sedan Kim gick ner på knä och friade, så det blir lite förlovningsfest =)

 

 

 

 

 

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 13 oktober 2012 13:45

Fisk, räkor, kräftor mmmmmmm

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 11 oktober 2012 21:10

Love it.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 10 oktober 2012 18:40




Peace and Love

Borlänge 2012

 

Var där med Syrran.... Rihanna e asbra... tyvärr hade hon väl precis fått reda på att "gran gran Dolly" hade dött ett par timmar innan hon skulle upp på scenen. Så jag tyckte att hon var jävligt stark som gick upp ändå.





Hennes senaste singel. Diamonds . Tror hon sjunger om Gran Gran =)


Av Anne-Lii Hansson Gesar - 9 oktober 2012 18:06

Har flyttat runt blommor o grejjer mellan de olika fönstrena. Men nu känner jag mig ganska nöjd med vardagsrumms fönstret iallafall. Skulle vilja byta gardiner. Är såååå trött på dessa panelgardiner. Tråkiga.


 


       

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 9 oktober 2012 17:19

Och äppelpaj som min fina älskling hade gjort när jag var hemma på lunchen och åt. Världens bästa!

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 7 oktober 2012 17:32

Vi har lite funderingar på hur vi ska göra med hundarna när jag börjar att jobba i Habo. Diesel skulle juh aldrig klara av att vara i en hundrastgård på vintern. Men om han hade en varm stuga att gå in i kanske det skulle funka.

Diesel och Zelda borde ha lite mer lyx tycker jag!

Kanske ett litet hus med en veranda.

 


eller denna fina mansion

 


eller denna 

 

 

inte heller fel

 

 

Här är Paris Hiltons hundhus ute och inne:

   

 

Hundarna kanske vill ha en liten benformad pool också?

 

 

 


Självklart ska dom ha lyxiga sängar och matskålar också. =)

   

 

 

 

Nån som vill komma o hjälpa mig att snickra?





Ovido - Quiz & Flashcards