anneliihansson

Alla inlägg under oktober 2012

mmm

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 29 oktober 2012 06:21

Morgonmys med hundarna i soffan. Kollar på Disney channel. Tända ljus.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 28 oktober 2012 21:30

Har varit ganska skönt sen jag tog bort Facebook faktiskt. Trivs ganska bra utan den.

Nu har man inte lika mycket att göra framför datorn. Så då kan man vara mer aktiv på sin blogg, o så kan man typ städa, handla, mysa med Kim o hundarna. Plantera blommor o sånt annat skojj i stället. Spela wow med Bullen, Norr, Kim, Ante o förhoppningsvis Alexandra snart. 

 

Dessutom blir folk tvugna o höra av sig när dom undrar hur allting är o sånt. För nu kan dom inte bara gå in på Facebook  o se mina senaste uppdateringar. Man kanske tillomed måste träffas irl....läskigt...

Jag längtar till fredag när jag o Dennis o Alexandra ska ha date! =) Det ska bli himmlans skojjigt!


Av Anne-Lii Hansson Gesar - 28 oktober 2012 19:47

Idag har jag bara lallat omkring typ.

Underbart att man fick vakna upp o inse att klockan inte är så mycket som den stog på =)  

Klev upp 10.15 o inser att klockan är 9.15...tjohoo var juh nästan uppe tidigt då juh.

Åkte till stan en sväng. 

Nu har jag planterat alla lökarna till mig, mamma o Kims mamma.

Har läst på hur dom ska skötas så att det blir rätt. Tydligen ska dom ha en liten dumstrut på sig första veckan. Så ja, det var la bara o fixa det dah.


   




Planterade min nya Bromelia med. Gillar den som fan.

O krukan tycker jag väldigt mycket om med.

O så planterade jag tre hyacinter i en glasvas som jag köpte idag på Blomsterlandet.

 

   

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 28 oktober 2012 19:45

Idag gjorde jag någonting som jag aldrig trodde att jag skulle göra.....

jag beställde en grej...VAD får ni se inom snar framtid.

 

(tvungen att skriva att jag har beställt en grej så inte mamma får för sig att det har med att skaffa barn att göra. För det har det inte!)

 

 

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 28 oktober 2012 10:13

Ställt amaryllis lökarnas rötter i vatten nu. Dom e stora. Råkade öppna o ställa i en av Mojes med. Men det gör nog inget. Nu ska vi åka o köpa blomjord.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 27 oktober 2012 19:50

 

                  Glöm inte att man ställer tillbaka klockan inatt.

 

 

 

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 27 oktober 2012 16:33

Stressar omkring som en dåre. Skulle ner till stan i förmiddags. Handla mat, blomjord, borr o gå till systemet. Då startar inte bilen. Lånade batteriladdare av grannen. Så nu är bilen igång. Men ligger typ 4 timmar efter i schemat... så nu jävlar.

Ovido - Quiz & Flashcards