anneliihansson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 27 oktober 2012 00:10

Va på asbra humör när jag kom hem från jobbet, peppad inför helgen....nu, not so much!


Treo och ångestdämpande intaget, mobilen avstängd...så nu blir det en lugn o skön kväll.

Hoppas att Sanna kommer i morgon så blir det skoj =)

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 26 oktober 2012 18:32

Super duper bra helg på G! Livet är bra härligt! Man blir så glad när man tänker på hur bra man har det! =) 

Jobbet gick som på dans idag. Härligt soligt väder. På asbra humör. Långt samtal med fina fina Alexandra.

Sanna, Håkan och Nikki kanske kommer hit i morgon o umgås, blir nog FlygandeJakob till middag. Blir mysigt att få lukta på lilla bäbisen med.

Brev från ögonläkaren som säger att ögonen har blivit betydligt bättre. Inte haft särskillt ont i huvudet på ett par dagar.

Idag var jag så pigg och glad att jag inte ens tog min obligatoriska powernap på 2-3 timmar när jag kom hem från jobbet. Däckar väl klockan 9 i kväll istället då. 

I morgon ska vi åka ner o handla lite mat och jag ska köpa blomjord så att jag kan plantera mina nya Amaryllisar.

Ska plantera mammas med såklart. Har lärt mig att det blir stooooor skillnad på blommor/växter om man planterar i jord från Konsum eller jord från typ Blomsterlandet.


Nästa helg blir det Mjölby/Boxholm en sväng. Familjemys. Date med Alexandra förhoppningsvis.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 25 oktober 2012 18:19

 

 

Ja...lökar...vad trodde du att jag menade??

 

 

 

 

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 25 oktober 2012 17:30

För att första snön kom just. Jag känner en hund som är överlycklig.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 24 oktober 2012 22:16

 

 

Var längesen jag gjorde den. Men har inte lagt upp bilderna.

Så jag slänger upp dom nu. Gjorde ett födelsedagskort till Mysan.

 

         

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 24 oktober 2012 18:21

Redan mörkt ute. Hann inte alls så mycket som jag hade velat. Va juh bara 1,5 timme innan det inte gick att se längre.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 24 oktober 2012 18:01

Jag gillar att det går lika bra att klippa gräs som att ta upp löv med gräsklipparen. Hänger utomhus idag.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 23 oktober 2012 17:48

Är det bara jag som tycker att dom här två skådespelarna är väldigt lika?

Nu när man ser dom brevid varandra är det inte så svårt.

Men när man ser en av dom så tar det en stund för mig att lista ut vem av dom det är.

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards