anneliihansson

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 7 oktober 2012 17:32

Vi har lite funderingar på hur vi ska göra med hundarna när jag börjar att jobba i Habo. Diesel skulle juh aldrig klara av att vara i en hundrastgård på vintern. Men om han hade en varm stuga att gå in i kanske det skulle funka.

Diesel och Zelda borde ha lite mer lyx tycker jag!

Kanske ett litet hus med en veranda.

 


eller denna fina mansion

 


eller denna 

 

 

inte heller fel

 

 

Här är Paris Hiltons hundhus ute och inne:

   

 

Hundarna kanske vill ha en liten benformad pool också?

 

 

 


Självklart ska dom ha lyxiga sängar och matskålar också. =)

   

 

 

 

Nån som vill komma o hjälpa mig att snickra?





mmm

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 7 oktober 2012 15:12

Kaffe o glass...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 7 oktober 2012 01:07

Sitter på styleroom och tittar och blir inspirerad. Guud va fint folk har hemma. Tänk om man hade pengar så kunde man bara slita ut allting och börja från början. Nya tapeter, golv, tak, lister, möbler, krukor, ljusstakar, blommor, gardiner, tavlor....allt!!!

Jag vet precis hur jag skulle vilja ha det. Synd bara att Kim inte alls vill ha det som jag vill ha det!


Lite inspiration:


 

 Lyktor. www.tidlosating.nu - 499:-

 

   

Kudde. www.ofeliashus.se - 169:-


Gardin. Åhlens - 499:-

 

      

Kudde. Åhlens - 169:-   

Kudde. Åhlens - 249:-


Glaskupa. www.nillashandelsbod.se - 89:-

 

 

 Brickbord. www.houseofhedda.se - 469:-

 

  Provdocka.  www.gardsromantik.se - 899:-


 

 Stor Glaskupa. Åhlens - 169:-

 

 

 Ljuslykta. www.gardsromantik.se - 379:-


 

 Ljusstake. www.ofeliashus.se - 219:-


    

Krona. www.nillashandelsbod.se - 159:-

 

    

Klocka. www.ofeliashus.se - 479:-


Ljuslykta. www.ofeliashus.se - 415:-

 

   

Bokgömma. www.trend4you.se - 179:-

 

   

Fotoram. www.tidlosating.nu - 49:-

 

 


Men men... får nog fortsätta drömma..............


Ovido - Quiz & Flashcards