anneliihansson

Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Tell me something I don´t know

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 11 mars 2012 14:05

Jaha, i morgon ska jag försöka mig på att jobba heltid.

Ska bli kul o se hur det funkar. Hoppas hoppas hoppas =)

Har varit ganska bra nu i fyra dagar. Awesome!!!


Kim´s pappa är här idag. Dom är ute o fixar med bilarna.

Så jag har tråkigt o vet inte alls vad jag ska göra.

Man kanske skulle orka sig ner till gymmet en sväng.

Inviga min nya gymväska o vattenflaska =)

Man har juh lite energi över nu när man varit hemma så länge.

Men å andra sidan kanske jag ska vänta tills dom är klara med bilarna.

För jag tror nog att Kim är lite sugen på att gå ner och träna med. 


 


Är supernöjd med att jag INTE kollade på melodifestivalen igår.

O det behövdes juh inte, för att precis alla skrev om det på Facebook.

Så man missade juh inget direkt med live uppdateringar heeeeeeeeelatiden.

Blir tokig på statusuppdateringarna på FB ibland...

När snön kommer så kan man nästan garanterat se minst 50 inlägg där folk skriver: snö

När det är Melodifestivalen kan man nästan garanterat se minst 50 inlägg där folk skriver: Mello ikväll

När första riktiga solskens dagen på våren är här kan man nästan garanterat se minst 50 inlägg där det står:sol


JAG VET ATT DET ÄR SNÖ NÄR DET ÄR SNÖ UTE!!!

Låtbli o skriva uppdatering om du inte har nått o skriva om!!!


PLEASE, TELL ME SOMETHING I DON`T KNOW!!!!!

 
 
Ingen bild

Mamsingen

11 mars 2012 19:17

Hmmm....jag e rädd för att jag måste bara säga..............LÄS INTE DÅ!"! Det finns inget tråkigare än FB, folk talar om när de dricker mjölk eller när de ska på toa....Några _faktiskt_ har roliga inlägg..Men kontentan av en uttråkad FB`-are...Är Läs Inte! Logga inte Ens In..Hitta en bättre sida, blogg eller Nått.. För i dag Är Våren Här!!! O DET lär du nu få höra i ett par veckor....*7
Hårda ord från mammsingen...eller en lisa att höra.
I morrn ska iallafall Jag o vovvsen träna med träningskompisarna. Sketakul, och hoppas hitta tussilago....Hoppas din arbetsdag blir bra, och att Huvvevärken släpper...bitvis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 2 februari 2014 00:05

Har legat lite lågt här av olika anledningar. Jag är lite i valet o kvalet om jag ska starta en ny blogg. Ni som känner mig vet juh att jag har gjort ganska (för mig) stora förändringar i mitt liv. Allt till bättre. Så jag känner lite att nytt liv / ...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 6 oktober 2013 16:17

Detta har verkligen varit min vecka. Allt har gått bra och jag mår toppen och har gjort massa roliga grejer. Har dessutom gjort flera grejen som jag är riktigt stolt över. Inte varje vecka man känner så. ...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 27 september 2013 17:49

Inte min dag idag, eller snarare inte min vecka. Inte förra veckan heller.... Men det är tur att man är en positiv människa som ser möjligheter istället för problem... Glad att jag är som jag är. ...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 25 september 2013 20:32


Testar flera färger gellack. Denna kallas Scarlet. Typ vinröd/brun. Har haft det på i typ 8 dagar nu ...

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 24 september 2013 20:34


Handlat från pyhobby.se som har massa scrapbookinggrejer. Hittade 100 vita kort och 100 vita kuvert för bara 159:-..... BILLIGT!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards