anneliihansson

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 19 mars 2012 21:21

Förra veckan gick sådär på jobbet. Jag var där hela måndag o tisdag.

Huvudvärken kom på tisdagen vid lunch, men jag höll ut.

Sen kom den runt lunch varje dag resten av veckan. Så denna vecka går jag 50%.

Nog om min tråkiga huvudvärk.


I helgen var jag o Kim Visingsö.

På lördagen tog jag med mig Zelda och åkte till Elin en sväng. 

Vi bakade tårta o sen var vi ute o Zelda ville jaga höns.

Vi hälsade på hästarna och kossorna.  Zelda ,jag och Elin åkte traktor =)

Ville ha en bild på oss i traktorn, så bilden är efter vi har åkt. Zelda var jätteduktig.


 


Zelda har inte varit med hos Elin förut. Jag visste inte hur hon och Tyson skulle funka ihop.

Men allt gick jättebra!!

Så himla skönt att det är långt till vägen o det finns stora åkrar runtom att springa på.

Så det känns ganska tryggt att ha Zelda lös på Bengtsgården.

Tror hon skulle gilla att vara gårdshund. =)


På Söndagen sprang jag o Zelda spåret på Visingsö. (2,5 km tror jag att det är.)

Zelda var jätteduktig även då. Diesel var mest hemma hos Kims föräldrar.

Men det var lite för kallt för att han skulle vilja vara ute o springa o sånt.

Han trivs nog bättre hemma i soffan under en filt.

Efter vi hade sprungit spåret följde jag med Cecilia ner till hamnen där hon hade träningspass.

Vi började nere i gammla hamnen vid vattnet o förflyttade oss sen upp till slottsruinen o sen vidare in i skogen. Jätteroligt pass! Kul med variation och supermysigt att vara utomhus.

Jag har aldrig haft träningsverk på så många olika ställen i kroppen på samma gång.

Var verkligen en genomkörning av heeeela kroppen.

Ser ut som en gammal nucka nu när jag staplar omkring här hemma. 


Jag har bara ett par skor jag kan ha när jag tränar o dom är för inomhusbruk.

Så jag måste köpa ett par bra skor att ha när man tränar/springer utomhus.

Får la ta en titt på tradera kanske =) hihi


Har scrappat en heldel senaste tiden. Men har inte tagit några kort än.

Kommer i ett annat inlägg.

Köpt nytt album med. Så jag kan fylla på =)


and finally...jag ska tydligen vara med o spinna den 29 mars på "Spin of Hope" för Team Bengtsgården.

Ska bli kul/intressant o se om jag ens orkar hålla spinningcykeln i rörelse i en timme....men det måste jag!

Ovido - Quiz & Flashcards