anneliihansson

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 17 september 2012 22:05

Läst klart min bok nu. "Bridget Jones´s Diary" 3-4 dagar tog det.

Ganska stolt med tanke på att den är skriven på brittisk engelska och med VÄLDIGT mycket slang.

Dock bara 270 sidor tjock. Men ibland måste man få vara stolt över det lilla. =) 

Nu är det "The devil wears prada" 360 sidor som gäller. 

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 17 september 2012 14:31

Första plugg-veckan har gått. Har fortfarande inte fått mina engelska böcker som jag har beställt från Bokus.

Är halvvägs på min formella text om ett land....hmmm.... och läst en halv bok. Bridget Jones´s diary =)

Rolig bok, MYCKET slang och hittepåord.

Hemma idag för mitt huvud håller på att explodera som vanligt. Har legat i soffan sedan 05.45 i morse.

Nu kom Kim hem. Skönt, då slipper jag hålla reda på hundarna själv.

Zelda löper och Diesel är horney! Han skäller och gnäller helatiden. *tröttsamt*

Ville bara ta en titt på nätet.....orkar inte sitta här. Ska inta horisontellt läge igen =(

Gief kaffe!

Ovido - Quiz & Flashcards