anneliihansson

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 20 januari 2012 22:40

Tänkte försöka mig på att blogga ifrån mobilen. Men det var juh lättare sagt än gjort.Man ska skriva si o så i ämnesraden....men om man inte har en ämnesrad då???nu får man sota för att man inte har en iPhone.Påtal om iPhone igen.... är det nått man skulle ta o skaffa?På nyheterna i radion (i förrgår tror jag att det var) så sa han att personer med iPhone är mest nöjda med sina mobiler. förutom att den går sönder ofta......hmmm....det är väl ändå ett ganska stort problem...eller?Surt o äga en telefon som man ändå inte får använda för att den är inlämnad lixom.Jaja...åter till att försöka mig på att blogga från mobilen.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 20 januari 2012 16:05

Det är en lite lustig men helt underbar känsla att få gå hem från jobbet och det är ljust ute =)

sjukt vad man vänjer sig fort.


Har fått förfrågningar om bilder från Mexico. Jag kommer att vänta tills min dator är hel o funkar igen. För jag vill ha bilderna där o så. Kim är i detta nu ute i köket o håller på att sätta ihop datorn. Dyr o mycket jobb...jag hade aldrig kunnat göra det själv. TACK KIM!


Däremot tänker jag slänga upp bilder på mina nyinköpta skor =)

Ett par rosa Converse. Köpta i Merida, Mexico

Ett par fina beige/bruna köpta i Merida,Mexico

Ett par svarta pumps köpta på Nelly.com.

de sistnämnda köpte jag för ett presentkort som jag fick i julklapp från jobbet. Tack jobbet för fina skor =)

     

Presentation: klicka på bilden

 

Mina Djur

 

Zelda  

född - 2007

Dvärgpinscher

 

 

 

 

Diesel

född - 2005

Kinesisk Nakenhund

Kategorier

Gästbok

bloggar jag följer

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards