anneliihansson

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 15 januari 2012 17:25

Precis som rubriken lyder. Det betyder ju att det är måndag och jobb i morgon. 

Missförstå mig rätt nu. Jag har inget emot mitt jobb. Trivs bra på jobbet.

Men det är hela "gå upp ur sängen och ut i kylan"biten som är jobbig. 

O inte tala om väckarklockan...blääää!


Kim satt nästan hela kvällen igår vid datorn o kollade upp nya delar till min datorn. Det mesta är beställt nu.

typ 5000:- för att få en fungerande o bra dator.

Men han e lite avis, för nu kommer min dator att bli mycket bättre än hans. =)

Dessutom har jag en ny skärm. LED-skärm till min dator som han också är lite avis på. 

Lustigt att det ska bli jag som har bättre dator än han. Men det är för att jag hade så dålig dator innan så den gick sönder....eller?


Coolt att mina besökare på bloggen ökade med typ 200% när jag la upp länk på FB.

Läskigt. Man vet juh inte vilka det är som är inne o läser. 

Lämna gärna en kommentar så man får se vilka som är här. 

22st besökare igår. dagen innan....4st...hehe.


Jag vet att jag inte har skrivit nått direkt om Mexico än. Men det är för att jag vill lägga upp bilder i det inlägget. 

O eftersom att jag inte har nån fungerande dator än så har jag inte ens kunnat lägga in bilderna på datorn än.

Men Kim är juh arbetslös och går hemma i veckan. Så när alla delar kommer med posten ska han sätta ihop min dastor...o då kommer det bilder.


Puss o kräm

Presentation: klicka på bilden

 

Mina Djur

 

Zelda  

född - 2007

Dvärgpinscher

 

 

 

 

Diesel

född - 2005

Kinesisk Nakenhund

Kategorier

Gästbok

bloggar jag följer

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards