anneliihansson

Alla inlägg under mars 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 9 mars 2012 19:53

Igår hade jag min bästa dag sen jag slog i huvudet.

Jag har fortfarande ont i huvudet, men igår och idag har den varit väldigt snäll.

Ska få lite andra tabletter, hoppas det blir bra då...


Nu sitter jag o myser framför tvn till Lejonkungen =)

o äter pizza


   

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 6 mars 2012 22:24



Jag såg precis att Rihanna kommer till Peace&Love i Borlänge 26-30 Juni!!!!!  

Verkar som att jag ska göra mitt första festival besök.

Men jag tror att jag ska vänta till dom släpper 1-dags biljetterna.

Direkt jag vet vilken dag hon spelar.

Tyvärr är alla hotell i Borlänge redan fullbokade de datumen.

Får la se om man kan bo hos syrran i Rättvik kanske.

Tänker iallafall inte bo i tält.

För då kommer inte Kim kunna slappna av hemma i Tenhult.

O jag är inte intresserad av festivallivet.

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 4 mars 2012 16:30

premiär för mina nya skor som jag köpte i Mexico =)


 

Ovido - Quiz & Flashcards