anneliihansson

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 2 februari 2014 00:05

Har legat lite lågt här av olika anledningar. Jag är lite i valet o kvalet om jag ska starta en ny blogg. Ni som känner mig vet juh att jag har gjort ganska (för mig) stora förändringar i mitt liv. Allt till bättre. Så jag känner lite att nytt liv / ny livsstil så kanske man skulle ha en nu blogg med. Har lite för mycket negativt som jag förknippar med denna blogg. Kommer att ha en låst blogg om jag startar en ny. Vill inte att vemsomhelst ska kunna läsa. Mitt liv, min blogg då vill jag kunna skriva om varsomhelst utan att behöva ha ångest över vad jag skriver, hur jag skriver, vad man bör utelämna osv...
Jag funderar vidare lite tror jag

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards