anneliihansson

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Anne-Lii Hansson Gesar - 6 augusti 2012 22:11

I helgen var vi på Visingsö. Jag och Kim åkte ut på fredagen. Mamma och Sven kom på lördagen. 

Det blev lite fika och sen en rundtur på Visingsö. Fick bli en tur ner till vattnet med hundarna (mammas hundar) så de fick bada lite. På kvällen åt vi middag, drack öl och vin och minglade. =)

På söndagen hängde vi mest ute i det fina vädret. 

Gick en promenad med alla hundarna med. Diesel och Zelda blev getingstuckna flera gånger. Zelda blev ganska ledsen.

Vi skulle alla åka med 16.15 båten. Mamma och Sven kom med. Men inte vi. För det var ett jävla pucko som ställde sig och blockerade vägen ner till färjekön så vi kom inte med.  

Då åkte jag till Elin o umgicks lite, sen tog vi 19.40 båten tillbaka. 


I onsdags firade jag och Kim 6 år som sambos =)  Och Ludde (min brorson) fyllde år.

Brorsan (Tony) fyllde i lördags, men det var så mycket denna helg så jag missade/hann inte ringa. SKÄMS!!

 

Har iallafall anmält mig till att läsa upp betyget i lite kurser nu. Eller ja, prövning iallafall. Vi får la se hur det går. Det blir plugg vecka 37-40 så då är jag inte anträffbar. Jag SKA ha MVG!!

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards